SPØRSMÅL OG SVAR

Svar på ofte stilte spørsmål

-Hvilket språk snakker renholdsarbeiderne?

Våre medarbeidere gjør seg godt forstått på norsk eller engelsk. Har du spesielle behov knyttet til språk, gjør vi det vi kan for å tilfredsstille dette.

 

-Er det samme person(er) som utfører renholdet hver gang?

Ja. En viktig forutsetning for at vi skal kunne gjøre en best mulig jobb til lavest mulig pris, er at renholderne kjenner lokalene og bedriften de jobber for. Dette forutsetter at det er samme person som gjør jobben. Det er vårt ansvar å sørge for at det alltid er faglig dyktig personell tilgjengelig for dere, uavhengig av omstendighetene.

 

-Hva skjer om renholderen(e) blir syk(e)?

For hvert oppdrag vi får, lærer opp minimum to personer til å gjøre jobben. Den ene er den som har hovedansvaret og utfører jobben. Den andre trer inn ved sykdom.

 

-Hva gjør jeg om jeg ikke er fornøyd med renholdet?

Når du som kunde har akseptert et tilbud fra oss om levering av renholdstjenester, oppnevner vi en person hos oss som er ansvarlig for kvaliteten i arbeidet. Han eller hun kommer innom dere for å sjekke arbeidet minst en gang per måned dette blir deres kontaktperson ved ørende oppdraget.